17 Haziran 2006

ASRIN HATASI

(bu yazı kral tv'ye ve her 10 dakikaya bir aynı klibi gösterme zaafına ithaf edilmiştir.)

yıl benim onlu yıllarım, belki daha öncesi... küt saçlı, miki maus'tan farksız bir adam, topluca (sonradan bize manken diye yutturdular o ayrı) bir esmerin göbeğinden zeytin yemekte; bir yandan da o meşhur dizeleri mırıldanmakta: "karabiberim, vur kadehlere"... o yaşlarda akıl nerede? ailecek sevdik bu delikanlıyı... ancak elbette tahmin edemedik bu "deliriyorum canım deliriyorum, acı domates gibi kızarıyorum" sözlerinin çıktığı kalemin yıllar sonra bu güfteleri milyon dolarlara satacağını...

bugün hangi kanalı açsam "hala" karşımda serdar'ım ortaç'ım (ortaç= sıfat fiil eki). öyle ki bu satırları da dolup taşmış olmanın verdiği dayanılmaz rahatsızlıkla yazmaktayım. yani benim amacım çirkeflik yapmak şimdi, işte kötü yönleri serdar'ın:

yılların eskitemediği "arak prensi" öncelikle elastica'nın "2:1" adlı şarkısını birebir çalarak, "kendim yaptın bakın" diye önümüze atmıştır: "nereye nereye gideyim, ya benim ol ya da seni terkedeyim". şimdi bu kadar tırnak işaretinden ben rahatsız olmadım mı, oldum. ama malum konumuz araklama olunca mecburen oradan buradan noktalama işaretleri sarkacak. neyse efendim diyeceğim odur ki ortaç (gramer kitabına benzedi ya, hayırlısı) bu şarkıyla sıkı bir brit-rakçı olduğunu kanıtlamıştır.

ikinci arak ise klip bazında: robbie williams- blablabla. şarkının adını hatırlamasam da türkçe karşılığını hatırlıyorum: beni unut. her iki klipte de serdar ve robbie sabah kadınlar ve çarşaflar içinde uyanıp günün devamında partiye devam etmektedir. ket vurmak için son 5 dakika.

çekirge üç kere sıçramış bir kere, karşınızda yeni bir klip: mankenler tavanlardan sarksın (adını attım tabii ki-aslı "asrın hatası"). bu klip de george michael-freedom'dan kotarılmış, üstelik ne talihsizliktir ki aynı anda hem kenan doğulu hem de serdar ortaç aynı konsepti kullanmışlardır. konan versiyonunun adı "ben güzelden anlarım" olup "benmerkezli cevabı ise "nah anlarsın"dır.

şimdi ben bu kadar bilgimsiyi neden sundum gözünüze ey ahali? son klip "sor"a olan gıcığım yüzünden. şöyle ki başta ithafta bulunduğum kral tv'ye zapping yaparken dahi uğrasam bu klibi görüyorum. destiny's childs'dan araklama olan bu güzide klipte oradan buradan dansçılar çıkmakta, serdar ortaç hiç kullanmadığı kadar kadın vücudu kullanmaktadır. utanmasam acıyacağım ama "paralar hop cebe" diyen bir insan için bu hakkımı değerlendiremem. japon da olsa. japonları sevsem de...

diyeceğim odur ki serdar ortaç emekli olsun artık. kumarıydı, askerlikten kaçmasıydı derken yeterince tolerans göstermezmişiz gibi bir de her dakika karşımıza çıkmak zorunda o sureti, adım başına duymak zorundayım o vızvız sesini sanki...

hatta o kadar gaza geldim ki kendisinden bir alıntıyla bitirmek isterim yazımı: "seninki hiç gözü doymaz, hiç utanmaz, bıkmaz uslanmaz"

bir doysa zaten hepimiz rahatlayacağız.

3 yorum:

ugur parildak dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
ugur parildak dedi ki...

oldum olasi tamlayici insaniniz oldugum icin belirtmeden gecemeyecegim robbie williams'in sarkisinin ve hakeza klibinin ismi "Come Undone" idir.. direk apartmadir falandir filandir..

ama tabi bu apartmalarin en sahanesi en bombasi dogusun tom yorke ve nami yurusun uncle in klibinden yaptigi mercedes patlatan apartmadir.. ama tabi bu tamamen konu disi olmali..

neyse son serdar ortac klibi hakkinda benim de diyecegim var.. eer diger sarkicilar da bu trend e uyarlar ve "serdar ortac olcegi" (3 alabilirsiniz ; fizik ve serdar ortac, remzi yayinlari) goz onunde tutularak kliplerinde kara benizli arkadaslarimiz oynatirlarsa bu ulke bir kac sene icerisinde 60 larda alamanyanin turk isci ithali gibi bir "kara benizli klip dansozu" ithaline baslayacak bir yerden sonra kara benizli mahalleleri ulkemin bin bir yanini "yeni harlem" olarak kaplayacaklardir..

ve ayrica serdar ortacin katii süretle 3 akordan otesine gidemedigine de deginmek, deymek, selam verip yol istemek isterim.. dersiniz ki ramones da boyleydi.. ben de derim ki "ramones.." diyemedim aslinda bisi.. ramones lan sonucta.. daha ne dicem hah hayt..

cenk eren 2006

ezgi dedi ki...

konuyu ramones'la bağladığınız için tebrik eder, başarılarınızın devamını dilerim...

ayrıca rabi wilyıms için de teşekkür ederim, gizli gizli hayranı olduğunuzu biliyorum, derin darbelerle kınıyorum sizi.

neticede bir serdar ortaç'ın kendini kaç okla meşhur şahsiyetlere bağlayabileceğini gördük, öğrendik. (eros oku değil efem, yanlış anlaşışmasın, tamamen gösterge belirtmekte.)

diyeceğim odur ki kaçın, saklanın, serdar görmesin malzeme çıkartabilir.