4 Mayıs 2006

KAYIP İLHAM PERİSİ

Muse için "zayıf" kelimesinden başka bir şey bulamıyorum. Ondan daha kötüsü aklınıza geliyorsa boşluğu doldurunuz...

Debut'leri "Showbiz"i dinlediğimde gerçekten etkilenmiştim; hala da severim. Duru bir vokalin yanısıra ilginç nitelikte şarkılar vardı albüm içinde. "Uno" başta... Ancak bilirsiniz, debut'ler zaten best of gibidir... Muse'un şansı da debut için çalışıp çabalayıp on şarkı çıkarabilmeleridir.

Ama beklediğim başıma geldi sonra. Zaman değişip ikinci albümleri "Origin Of Symmetry" çıktığında Muse'un alabildiğine kendini tekrarladığını farkettim. "Plug In Baby" gibi süper bir şarkı bile albümü kurtaramadı neticede. Muse ise gencecik dimağlar tarafından ilahlaştırılan bir grup oldu bir anda. Matt'in kırmızı saçlarına veriyorum ben bunu...

Hayal kırıklığını tamamlayan en büyük parça da "Absolution" yani son albüm. Hadi ikincide yapmışlar bir hata, ama insan üçüncüde hiç mi ders almazsın kardeşim! İkinci albümü bile bağrıma bastırabilecek kalitede, düşük kalitede, bir albümdü "Absolution". Yine de Muse tarihinin en başarılı şarkısı "Hysteria" da buradan çıkmıştır; ironisini yediğimin...

Dördüncü albümü heyecanla bekliyorum bakalım; kalbim pır pır atıyor. Zira kare as tamamlanacak.

Hiç yorum yok: