6 Mayıs 2007


13 OLDUK, UĞURSUZ DA NEYMİŞ!

Bu sayı "işte o sayı"! Sanırım Sober'ın en çok gurur duyması gereken gün bugündür çünkü hem içerik olarak hem de Radar'a ısınma turu babında çok başarılı bir sayı duruyor şimdi kırmızı sayfalarımızda. Gururluyum bir ton iki ton kadar...
Bu hafta özellikle Gökhan'ın Radarlive analizine ve Mabbas röportajına, Çınar'ın da Montreal dosyasına bakmanızı tavsiye ediyorum. Bense naçizane iki yazıyla katkıda bulundum:

The Blow (yerim)

Gidip bir daha okuyayım dergiyi iyisi mi, gölgelerin gücü adına...

10 yorum:

Radnor dedi ki...

nayırr , , ,the blow u ben yazacaktım arkadaş haftaya, planlıyordum içtem içe,mühüghühü über bir sayı olmuş valla elinize sağlık,sober über allez

ezgi dedi ki...

hahaha yendim! bu arada elinize sağlık demişsin de sanki senin hiç katkın yok beyefendi. parmaklarına ve beynine sağlık, aynen de iade ediyorum : )

Shaman dedi ki...

ne güzel ne güzel..uğurlu sayıda benim gibi şansıbol birini kazanmanız bir şeylerin işareti mutlaka:)

ezgi dedi ki...

teşekkür ederim, şansınız daimi olsun, mümkünse bize de getirisi olsun : )

Sera dedi ki...

güzel dergi de bi süredir sadece senin yazılarından başka göz gezdirdiğim yok :p

ezgi dedi ki...

haha kimse duymasın bunu sera'cım. yine yüzümü kızarttın...

Sera dedi ki...

napim vakit bulamıyorum bi de.

ezgi dedi ki...

heroes'daki hiro gibi zamanı durdurabilmek lazım aslında. film vakti, kitap vakti gibi masum şeyler için tabii...

cinar dedi ki...

duydum

ezgi dedi ki...

oh may gad! iyi insan-laf üstü durumu : )