12 Mart 2007


MUHTEŞEM DÖRTLÜ

Bugün pek bir müjdeli geldim karşınıza. Ağzımı öyle böyle hayra açmayacağım, herkes kendine pay çıkarsın.

1- Çingene kanı taşımadan Romen müziği yapmayı başaran Beirut, Radarlive kapsamında temmuz ayında İstanbul'u ışıldatacak. Haber için The Modern Way'in yanaklarından öpüyorum.

2- 11 Nisan'da Türkiye'de olacak I Am Kloot'un yanına Elbow da eklenmiş. Gidilesi...

3- 12 Nisan'da Babylon'da sahne alacak Deerhoof'un ön grubu pek sevgili Grangulez olacakmış. Helal size çocuklar!

4- Sober'ın beşinci sayısı çıktı. The Fratellis ve The Whitest Boy Alive yazılarımı tam da şuradan okuyabilirsiniz.

Sevgiyle yoğurdum hepinizi...

3 yorum:

quaqua dedi ki...

o zaman 4 kere holey holey holey ve holey diyorum ben.Devamı çorap söküğü gibi gelsin hemencik;)

Dilara dedi ki...

ihu beirut muu holley benden dee :D

ezgi dedi ki...

tori amos haberini yazmayı unutmuşum, böylece beşledik.
tori 14 temmuz'da (hepi börtdey hakan) istanbul'da olacak.

zaten herkes istanbul'da oluyor anasını satayım. everybody wants to go to istanbul diyorum cocorosie misali...