20 Eylül 2006

BANT AKAR GÜLDÜR GÜLDÜR

Yaratıcı insanlara hayranım. Parasını ve malzemesini en doğru biçimde değerlendiren Mac Gyver misali insanlara daha da hayranım. "En hayranım" sıfatını ise şu sıralar "Ok Go"'ya veriyorum.

Ok Go, Amerikanya'dan çıkma indie gruplarından bir tanesi. Şarkı bazında avuç patlatarak alkışlamaya gerek duymayacağınız; fakat söz konusu görsel işleri olunca avuç, ıslık ne varsa kullanarak övgü saçacağınız "özel" bir grup.

Kendilerini tanıma vesilemden bahsedeceğim ta da şimdi: "Here It Goes Again"

Klibi bir gece vakti uykuya dalmak üzereyken farkettiğimde aniden tüm sensörlerimi açabildiğim kadar açmıştım. Sekiz koşu bandı ve bunun üzerinde artistik patinaj yapan dört adam düşünün. Düşünmeyin direk klibi izleyin. Ama ön bilgi istiyorsanız kendilerinin koşu bantlarını kullanarak Michel Gondry'vari dahiyane fakat parasız amatörlervari ucuza getirdikleri, dans figürleriyle ve jimnastik hareketleriyle dolu bir klibe imza attıklarını söyleyebilirim.

Bu kadar lafı niye ettim? Boşuna... Aşağıya tıklayın da gözünüz klip görsün iyisi mi...

Tamam; ileri!

2 yorum:

pınar üstel dedi ki...

ya bunu adamlar bi de mtv'nin bi ödül töreninde (video music awards sanırım) canlı olarak yaptı, benim de canım yapmak istiyo izleyince :)

ezgi dedi ki...

o zaman en yakın spor malzemesi dükkanına gidip sekiz koşu bandı alıyorsun; sonra beni çağırıyorsun. iki yetenekli arkadaş daha bulup "ok go" tribute'u kuruyoruz.

kendine güvenen başvurabilir.