27 Mayıs 2006

RADYO VİDEO'YU DÖVER

radyolarla son birkaç yıldır aram iyi olmasa da yine de açılmışsa elimin gittiği iki kanal bulunmakta... radyo odtü ve internet üzerinden radyo eksen...

radyo odtü'yü bugün de dinlememin tek bir sebebi var ama, o da "modern sabahlar"... yıllardır gözümü kendileriyle açarım... yanlış anlaşılmasın yapımcılar değil kastettiğim (hin gülüşlü yazar)
gerek komiklikte sınır tanımayan (bayılırım bu reality show klişesine) cingılları, gerekse lüzumlu, lüzumsuz her konuda ettikleri muhteşem sohbetler oldukça güldürmekte beni...
hatta geçenlerde yolculuk yaparken yanımdaki bayan insanı korkuttum kahkahalarımla, ama elimden bir şey gelmemekteydi zira çok da sıkmıştım kendimi...

bunun dışında zevkle dinlediğim bir diğer program da bbc radio'da pazartesi geceleri ortaya çıkıveren "steve lamacq show"... ingiliz müziği zaten baştacımdır, bu programda da çok çok iyi örneklerine rastlamanız mümkün... arada yapılan süper canlı bağlantılar ise programın en büyük artılarından... örneğin placebo'nun yeni şarkısı "because i want you"yu fi tarihinde burada molko röportajı sonrası duymuştum... kelimeler kifayetsiz...ayrıca bilen bilir manic street preachers'ın tek güzel yanı richey'nin başından geçen efsane "4 real" hadisesi de "steve lamacq show"da vuku bulmuştur...

eh son olarak bir de "hakan tamar" adlı güzel insanın geçmiş zamanlı radyo programı "punkart" var elbette, hala yayınlanmakta mıdır radyolarda bilmiyorum, önceden de internetten takip ederdim... şimdi dream tv'de aynı adlı program yayınlanmakta olduğundan radyo şovunu unuttum gitti... ayrıca "hakan tamar" türkiye müziğinin mihenk taşlarından olup saygı beslediğim nadir insanlardan biridir...rastlarsanız da kanal manal değişirse iki elim yakanızda, haberiniz olsun...

1 yorum:

ilker çelen dedi ki...

ege fahir oktay... başka söze ne gerek!