19 Haziran 2007


19 OLDUK, YOKUM

Bu hafta -hiç ağzımı bozmamaya uğraşmadan söyleyim- bok gibiydi. Babam beyin kanaması geçirdiğinden hastaneyle bütün bir forma büründüm ve zor günlerin sonunda çok şükür ki iki gün önce yoğun bakımdan çıktı. Tahtaya vurun, dua edin, bi şeyler yapın da kimsenin yakınının başına böyle bir şey gelmesin.

Bu yüzdendir ki bu hafta Sober'da zerre katkım olamadı. Ancak sayı elbette güzel, özellikle festivallere hazırlandığımız şu günlerde festival dosyasına bakmanızı tavsiye ederim. Oldukça eğlenceli.

Sevgiyle ve en önemlisi sağlıkla kalın...

8 yorum:

arolilja dedi ki...

Geçmişler olsun canım. Öpüyorum, uzak olsun böyle şeyler.

Unknown dedi ki...

geçmiş olsun canım, umarım bir daha tekrarlamaz.

ezgi dedi ki...

çok teşekkür ederim ikinize de, lav yu : )

Sera dedi ki...

tekrar geçmiş olsun diyor sağlıklı yıllar diliyorum... (ay bu da veda eder gibi oldu)

ayrıca festival deme bana ağlamak istiyorum.

ezgi dedi ki...

veda eder gibi yapman bile üzer beni jelibon sera'cım. niye gelemiyorsun ki festivallere hı? neden ki??

Sera dedi ki...

çok uzağım ve imkanım da yok :(

ezgi dedi ki...

püfff, o zaman ben sana özel festival notları tutayım olur mu?

Sera dedi ki...

o da olur :)