27 Mayıs 2007


16 OLDUK, TAVŞANLARA BOĞULDUK

Sober'ın yeni sayısında hababam bahsettiğimiz The Automatic röportajını ve cici My Brightest Diamond yazısını okuyabilirsiniz. Cici derken yazıya demiyorum elbette, kendimi övmek ne haddime...

Bu arada umarım blogumun yeni halini beğenmişsinizdir. Canımdan çok sevdiğim şarkıların çaldığı şirin kasetimin yanısıra milyonlarca rengin uçuştuğu bir de kapak ekledim buraya. Kapaktaki resim Oliver Polanski imzalı. Kendisiyle ciddi düşünmekteyim; evlenme teklif edeceğim.

11 yorum:

Unknown dedi ki...

blog da pek güzel yazılar da :)

ezgi dedi ki...

yanaklarım kızardı yine. sağolunuz miyet hanımcım...

quaqua dedi ki...

hayırlı ve ugurlu olsun yenilikler.biz sizi her halinizle okuyoruz severek ama.bu biline:)

ezgi dedi ki...

bilmukabele efem. "gel ne olursan ol gel" demişler, tabii tabii : )

torkunc dedi ki...

ben gökkuşağınızı çok beğendim. allah altından geçmekten korusun...

ezgi dedi ki...

ah ama altında altın kesesi olması lazım. öyle miydi o?

torkunc dedi ki...

efendim çocukken bize yutturulan şey altından geçilirse - mazalah - cinsiyetimizin değişeceği idi. öyle altın kesesi ile tuzağa düşülecek bir konu değil :)

bir vakitler şöyle demişim:

http://torkunc.wordpress.com/2006/11/15/gokusagi-avi/

ezgi dedi ki...

hah pek ironik bir öyküymüş cidden ama öyküye bakılırsa altın kesesini görünce tuzağa düşen de olmuş hani : )

torkunc dedi ki...

teşekkür ederim, beğeneceğinizi biliyordum (yok daha neler!) :)

evet öyle de bir gerçek var, sen deyince farkettim. ee ekmek parası ne yaparsın!?!

Unknown dedi ki...

kasete bayıldim, bir de cansei de ser sexy sarkisinin olması daha sık ugramama neden oluyor!

ezgi dedi ki...

teşekkür ederim, biraz gürültülü açılıyor blog ama olur o kadar di mi? : )