20 Mayıs 2007


15 OLDUK, OTOMATİKLENDİK

Bu haftasonu İstanbul'da alabildiğine yorgun ve doğru orantıda eğlenceli saatler geçirdim. En mühim an elbette The Automatic konseri ve öncesinde Sober ekibinden Çınar, Hakan ve benim grup üyelerinden Rob ve James ile yaptığımız röportaj idi. Konseri, yorgunluğumu üstümden atınca anlatacağım. Ama benden küçük çocuklar yüz binlerce euro- dolar-YTL kazanıyor ya ben ona yanıyorum a dostlar!

Bu hafta dergide Jarvis Cocker ve Wilco yazılarımı bulabilirsiniz. Röportaj henüz deşifre etmediğimizden kelli haftaya sayfalarımızda!!

Çok yorgunum, yatacağım.

4 yorum:

torkunc dedi ki...

merhaba,
sober de bir arama butonu koysanız nasıl hayır duası alırsınız bir bilseniz :)

ezgi dedi ki...

aslında katalog* kısmında eski sayılarımız açıklamalarıyla bulunuyor. orada aramanın gücüne inanmak bi kolay bi kolay!

torkunc dedi ki...

evet katalog*'dan bakınıyoruz zaten biz okuyucular.
arama butonu olursa belki sadece yazı başlıklarında değil yazı içinde atıfta bulunulan band ve sanatçı isimlerine de bakınabilsek hoş olurdu gibi geldi.

o kadar da önemli değil, zira tüm sayılarınızı word'e atıp oradan aratmayı düşünüyorum. (bknz: çattık ya...)

hoşça kalınız...

ezgi dedi ki...

hahaha oradan agresif gibi göründüysem kusura bakmayınız, öyle bir niyetim yoktu. biz bunu bir düşünelim iyisi mi : )