16 Nisan 2007

MUM ÜFLEMECE
Değerli Şuanburayıokuyanlar,

Blogumun birinci yıl kutlamalarına hoşgeldiniz. Açılış konuşması için kendimi kürsüye davet ediyorum.

Bir yıldır kullanımda olan Pretty Girls Make Graves'te kah müzik yazdım kah müzik. Sizler de yeni ya da eski konuklarım olarak kelimelerimden yediniz, benzetmelerimden içtiniz. Belki sinirlendiniz belki güldünüz ama biliyorum ki ihmalkar olmadınız. Hepinize çok teşekkür eder, hediye olarak yeni grup ve şarkı önerileri beklerim.

Ayrıca dün gerçekleşen Cumhuriyet Mitingi ile ilgili birkaç kelam söylemek istiyorum. Öncelikle tüm katılımcıları yürekten, ama klişe laf olarak değil ciddi ciddi taa yüreğimin dibinden tebrik ediyorum. Hiç olay çıkarmadan 1 milyon kişi birbirine saygı duyarak, tepkisini göstererek ve en önemlisi inanarak yürüdü. Arşa giden bayraktan tutun da Türk halkının yaratıcılıkta sınır tanımadığı "Ampul Tayyip" gibi sloganlara dek her şey gülümseten tuhaflıkta idi. Müstakbel cumhurbaşkanımızın bu sözde "50.000" kişinin açık tepkisine rağmen kafasının dikine gideceğine emin olsam da bu başkaldırıyı görmek bile yetti. Umarım bir daha asla sokaklarda cumhuriyeti savunmak zorunda kalmayız.

Nice paylaşımlı ve duyarlı yıllara...

Ezgi

6 yorum:

Sera dedi ki...

kutluyor ve sinema, kitap ve bunların dışındakiler hakkındaki yazılarınızı da merakla bekliyoruz ezgi hanımcım.

ikinci kısımla ilgili de, değişen birşey olmayacak olsa da, yalnız olmadığımızı hatırlattı o miting en azından.

ezgi dedi ki...

çok teşekkür ederim sera hanımcım. vakit arttıkça yeni konularda yeni yazılar da artacak inşallah. umut ediyorum. gün 48 saat olsun istiyorum.

Harun İzer dedi ki...

aa yıldönümü partisini kaçırmışım ben!!! :)

ezgi dedi ki...

eheh ben onu gıyabında da kutladım cumartesi bizzat çaldığında da :)

pigy dedi ki...

ben prensip olarak doğum günlerinin doğum gününün olduğu gün kutlanmasına karşıyım.
neden?
çünkü;
hem bir kere şimdi ben neden bunu açıklayayım ki.
sorulması gereken bir sürü soru varken memleketle ilgili neden bunu sordum ben şimdi ayıp valla.
hem sen zaten iyiki doğdun, o zaman senin bloğun tabiki iyiki doğdu. (aklıma gelmişken, ki bağlaç olan ki moduna geçtiğinde ondan nefret ediyorum)

ezgi dedi ki...

nöbetçiler, tez o "ki"nin noktası vurula!!