11 Nisan 2007


HİPAPÇILIK OYNAYALIM MI?

Bir varmış bir yokmuş. Kuzey Londra'lı sarışın delikanlının biri çıkınına plaklarını doldurup ışıltılı şehir merkezine kaçmış. Günlerce, aylarca, yıllarca çalışıp didinmiş. Müziğe para yatırmak için çiçekçilikten bulaşıkçılığa her işi yaptıktan sonra yalnızca geceleri "Saturday Night Live"cılık oynayamayacağını farkedince tüm birikimini ortaya koymuş veee... İngiltere yeni The Streets'ine kavuşmuş. Karşınızda Jack. Just Jack.

Jack'le aramızı MTV yaptı. Öfleyip pöfleyerek geçirdiğim gecelerden birinde tv'de gördüğüm "exclusive" ibaresiyle dikkatimi çeken genç adam oldukça "catchy" bir melodi yakalamıştı ve "Now why'd you wanna go and put starz in their eyes!" diyerek bir anda bünyemi gaza getirmişti. O gece teknolojik yardım alarak şarkının ismini telefonuma kaydettim ve uykuya daldım. Sabah kalktığımda bu melodikaya kaldığım yerden devam ediyordum. Azmedip buldum, ipod'uma koydum ve o günden beri uyandırma servisi olarak kendisini kullanmaktayım. Zaten yıldız obsesyonum var kardeşim, içinde yıldız geçen her şeye liken gibi yapışıyorum (Yıldız Tilbe dansı da dahil). Bu durumda Starz In Their Eyes'ı sevmemek için ne yapabilirim ki?

Evet, itiraf köşesi. Just Jack'in sadece iki şarkısını biliyorum. Ama ikisine de Buda heykeli muamelesi yaptığımdan gönül rahatlığıyla diğer paragrafı cici Glory Days'e ayırabilirim.
Blur'ün Parklife'ı gibi bir şarkı düşünün, şimdi yeteneğinizi kullanıp bunu hip hop'a çevirin. Aferin, oldu. Şarkıyla ilgili gözlemim bu kadar, öyleyse can attığım kısma yani klibine geçebilirim.
Psapp'in bir lafı var "Sesini su yapıp içmek istiyorum" diye. Hah işte, bu klibi su yapıp litrelerce göndermek istiyorum vücudumun her köşesine. Klipte Jack her dize için ayrı tişört giyiyor. Örneğin woman dediğinde kadın başı var tişörtünde, "ben" dediğinde kendisi çıkıyor. "Naked" diyor ve evet kameralar karşısında soyunuveriyor. Şarkının nakaratında ise Ok Go'dan sonra ilk defa fena halde icra etmek istediğim bir dans çıkıyor karşıma. Özellikle "salla bebeğim" ve "çok fena şaşırdım!" figürleri harika. Bakın bakın hemen aşağıda!

Bitti.




Hiç yorum yok: