25 Nisan 2007

BİR FOTOĞRAF ÇEKİNEBİLİR MİYİZ?

Mirkelam çok tatlı bir şarkı yapmış. Aslında bir hafta önceye kadar kendisini sevip de sevmiyorum sandığımdan şarkıya da aynı muameleyi yapmıştım fakat geçenlerde bir an televizyonda duyunca gözlerimi kaldırıp klibine baktım gayri ihtiyari. Ay ne sevimli bir şey çıkmış öyle! Polaroid fotoğraf kareleri içinde yanakları sıkılası yeşil Mirkelam çeşitlemeleri ve bir sürü bir sürü figüran pozveren. Sözleri de tam havuz dibi şezlong keyfine eşlik edecek şekilde tasarlanmış. Özellikle şu kısım:

havuzun kenarında
deniz arka fonda
keyif almış bizi
gülmekten ölmekteyiz

Muhtemelen ilk dinleyişte burun kıvıracaksınız ve sonra siz de bir gün havuzun kenarında deniz arka fondayken "aslında güzelmiş bu be!" deyip kendinizi kaptıracaksınız. Hah işte o zaman kulağınızda derindeeen gelen sesim çınlar inşallah: Bir fotoğraf çekinebilir miyiz bayım/bayan?

6 yorum:

Harun İzer dedi ki...

evetevet, bir fotoğraf çektirseydik berağber :)

mirkelam'ı oldum olası severim zaten, türkiye'nin justin timberlake'i sayılabilir mi acaba? (bire bir eşleştirme değil tabi, ruhu itibariyle!!)

ezgi dedi ki...

güzel bir noktaya değindin, niye hiç fotoğrafımız yok??

mirkelam'ı oldum olası severmişim zaten. justin'i de severim. hatta dün justin eşliğinde gerdan kırmadım da değil. öyle de bir mainstream coşkusu var içimde!!

senin de en kısa süre içinde justin'den britney'lere geçiş taksimi yapmanı diliyorum ehe.

pigy dedi ki...

evet ben de bloğu okuduktan sonra dinledim ve eğlenceli bir parçaymış.
belkide hakkında yapılan yorum daha bir istekli dinlememi sağladı ve ondan beğendim, bilmem.
belki memet bilir ona sorayım.
la memet allaaaşkına ;)söyle neden beğendim ben bu parçayı.

ezgi dedi ki...

hahaha sindiremediysen soda içç : )

bebek sen de beğenmezsen benim sevdiğimi ben bir daha yorum morum da yapmam. bir fotoğraf çekinebilir miyiz diyeceğim ama zaten 23478 tane var (gülücüklü sımayli)

aldous huxley dedi ki...

fotoraf çekerken soda için

ezgi dedi ki...

programmable olsun tori amos hesabı...