18 Mart 2007

SÖYLE KAÇ YAŞINDASIN?

Gripin ne hayatımın grubudur, ne albümlerini dinlemişliğim vardır, ne de destek çıkıp sahnelerini görmüşlüğüm... Ama canımı acıtıyor bu aralar çok fena.

Adamlar Böyle Kahpedir Dünya diye bir şarkı yapmışlar yeni albümlerinde. Hani utanmasam midemdeki krampların hesabını soracağım kendilerine. Böyle göz pınarı denilen nahiyelerim dolu dolu oluyor, içimde bir ürperti şehir turu atıyor. Hemen açıveriyorum tuzlu su musluklarını mekana veya yanımdaki şahsa bakmaksızın...

Sözlerini yazmayacağım çünkü cimciklenme hissim geri dönsün istemiyorum. Bunun yerine gidip kendiniz keşfedin her mısrayı, çarpıp toplayıp hesaplayın kaç yaşında olduğunuzu...

Klibi ise şarkıyla eşit derecede bir hüzün yumağı. Bunu izlememezlik ederseniz yakarım çıranızı!

Hadi durmayın ağlayın ağlayın. Açılırsınız belki...


3 yorum:

quaqua dedi ki...

ben farkettim ki huzunlu şarkı dinlerken dişlerimi sıkıyorum.Bir süre bıraktım o yüzden.Hava güzel,seratonin salgılamak lazım bol bol.Bide "libertine" lafı gemişken izlemediysen johnny depp'in "the libertineéini izle.Tam senin anlattığın tanımı içermekte heh.Hatta filmde Patrick Wolf olabilirmiş gayette;)

ezgi dedi ki...

aman da geçen gün gördüm ben bu filmi, johnny depp var diye "hıh, sana mı kaldık be adam" deyip alman filmi aldım bunun yerine. kültür mantarıyım ya hani peeh peeh...

halbuki arabeskim ben, gripin vs vs. gidip bir şener şen izleyeyim iyisi mi; pazartesi de bir koşu the libertine'i alayım.

Unknown dedi ki...

replikas aya bak yıldıza bak